29/1

Med tanke på att jag inte har uppdaterat så ofta eller lagt upp bilder tänkte jag göra ett inlägg med bara massa bilder!
(När vi var i Vientiane hade vi en hel dag att döda tid på så jag och Sofie bestämde att åka till Buddha Park)
 
(Väl framme i Laos gick vi ner på stan för att se vad som fanns och vi hittade till en jätte lång marknad med frukt, grönsaker, ris, kött osv.)
 
(Bredvid marknaden hittade vi ett Tempel som vi gick in och besökte)
 
(Som jag säkert berättat i ett tidigare inlägg så åkte man till bowlinghallen när baren stängde i Laos, här är Anna som försöker slå mig, och i bilden under ser ni hur mycket folk det är som kommer dit!)
 
(På en liten shoppingrunda, hittde mig även en rullväska som jag köpte med tanke på att mina saker inte fick plats i ryggsäcken!)
 
(Nattmarknaden vi gick till varje kväll för att köpa middag, så sjukt gott!) 
 
(Nu till min favorit del av hela Laos, Kuang Si Falls. Bland det finaste jag sett i hela mitt liv!)
 


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Åh vad fina bilder!! :D dit skulle jag vilja åka :)

Svar: Det borde du definitivt göra! Platserna är sjukt vackra här!
Andreas Jansson

2016-02-29 @ 12:38:35
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: madabouttea.se

Vilka fina platser och upplevelser! Ser riktigt härligt ut :)

2016-02-29 @ 12:38:56
URL: http://madabouttea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: