Hakuna Shida/Paje

Igår bokade vi det första hotellet på vår resa efter Zimbabwe. Det första stoppet blir på Paje som ligger i Zanzibar. Vi bokade 3 nätter där och fortsätter sen vidare på Zanzibar och ser vad dom har att erbjuda. Satt och läste lite om vad man borde göra när man är på Zanzibar och det känns som att tiden inte kommer räcka till med allt man vill göra. Något som jag definitivt vill göra är att dyka, vindsurfa, cykeltur och så får man inte glömma sola och bada!
Ju mer jag skriver om det här inser jag verkligen hur nära det är tills jag åker, det är bara nio dagar kvar! Som tur är så har inte nervositeten slagit till än, förhoppningsvis så kommer den inte. Men längtar så sjukt mycket nu, speciellt när det börjar bli kallt ute! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: